Informacije o isporuci
Važna napomena : Sve kontaktne adrese - adresa naplate, adresa isporuke,– moraju biti isključivo na teritorije Republike Srbije. Telefonski broj isto mora da bude iz Srbije, i mora biti dostupan. U suprotnom porudžba neće biti prihvaćena!
Kod velikih gradova (npr, Beograd, Niš, itd.) gde postoje više opštine u okviru grada, OBAVEZNO naznačiti i opštinu u adresi za isporuku. Napr. 11000 Beograd, Savski Venac
.Isporuka 2-5 radnih dana.
Cena dostave je 450 din.
Dostavu vrši Daily Express
Isporuka paketa
Isporuka proizvoda vrši se isključivo po redosledu porudžbe. Pošto se dostava vrši sistematski, nije moguće preskakanje broja porudžbenice ili spajanja više u jednu.
Za pakete, koji su vraćeni od strane kurirske službe, troškove ponovnog slanja snosi naručilac.
Za pakete, koji se naručuju na paketomate ne snosimo odgovornost zbog osetljivosti proizvoda.
Lično preuzimanje
Svoje narudžbe možete lično preuzeti kod nas na adresi u SUBOTICI, Trg Jakaba i Komora br. 12.Klikom označite dugme LIČNO PREUZIMANJE.
Paketi, koji su naručeni za lično preuzimanje :
1. Naručeni proizvodi moraju biti plaćeni na račun firme u roku od 48 sati u toku tekućeg meseca.
Neuplaćena porudžbina po isteku meseca će biti stornirana zajedno sa pripadajućim bodovima.
2. Na uplatnici treba da stoji :
Biocom Network doo
Trg Jakaba i Komora 12
24000 Subotica
Broj tekućeg računa : 325-9500700043677-17
Prilikom naručivanja dobija se broj narudžbenice (pak broj) koji treba upisati na mesto „poziv na broj“, isto se upisuje i na mesto„svrha plaćanja“.
3. Po uplati naručenih proizvoda sledeći radni dan će to biti evidentirano na računu i od tada se može lično preuzeti. Svakog radnog dana od 12 do 14 časova.
4. Preuzimanje se vrši ISKLJUČIVO na adresi Trg Jakaba i Komora br.12u SUBOTICI.
5. Uplaćeni proizvodi se čuvaju 5 radnih dana od datuma uplate. Po isteku navedenog roka za narudžbe ne snosimo odgovornost.
6. Poručeni proizvodi sa naznakom LIČNO PREUZIMANJE i / ili KURIRSKOM SLUŽBOM ne mogu biti spojeni.
Reklamacije
Reklamacije u vezi naručenih proizvoda potrebno je dostaviti u pisanoj formi na adresu Trg Jakaba i Komora 12 ili na reklamacije.biocomrs@gmail.com e-mail-om.
Svaka reklamacija mora da sadrži popratno reklamaciono pismo, vraćeni proizvod i fiskalni račun.
Reklamaciono pismo mora da sadrži Ime i Prezime naručioca, registracioni broj člana, prigovor-opis problema i svojeručni potpis naručioca proizvoda.
Ako ste nezadovoljni proizvodom (pošiljkom) prilikom vraćanja, morate platiti troškove dostave. Biocom Network doo nije u mogućnosti da prima pakete pouzećem. Po rešavanju reklamacije Biocom Network doo će vam poslati zamenjeni proizvod bez uračunatih troškova dostave.
Hvala na razumevanju,
Biocom Network d.o.o.