PomoƦ pri kupovini

PomoƦ pri kupovini

PomoƦ pri kupovini.

Za kupovinu je neophodno vaĀ¾eƦe BIOCOM ĆØlanstvo. Vidi: Uslovi kupovine.

Nakon prijavljivanja izaberite proizvod koji Ā¾elite i dodajte u korpu. Ovde imate moguƦnost izabrati Ā¾eljene proizvode po kategorijama proizvoda, izabrati prikaz „Svi proizvodi” gde moĀ¾ete videti sve proizvode odjednom, poreĆ°ane u listu, ili ukoliko ne moĀ¾ete pronaƦi odreĆ°eni proizvod, izaberite pretragu proizvoda.

Nakon zavrĀ¹etka kupovine kliknite na dugme KORPA.

Ovde moĀ¾ete joĀ¹ jednom proveriti u zbirnom prikazu proizvode koje kupujete, te ukoliko primetite odstupanje, moĀ¾ete izmeniti broj komada proizvoda upisom taĆØnog broja i klikom na dugme izmena, ili klikom na dugme brisanje izbrisati neĀ¾eljeni proizvod.

Klikom na dugme dalje dolazite do informacija o isporuci.

Ukoliko isporuku Ā¾elite na adresu iz sistema, izaberite opciju „Moja adresa isporuke”, ili izaberite drugu po redu opciju, putem koje moĀ¾ete odrediti jedinstvenu adresu isporuke. Isporuka je moguƦa samo unutar drĀ¾ave fakturisanja.
Kod kontaktnih podataka upiĀ¹ite svoje podatke. Izaberite Ā¾eljenu uslugu i kliknite na dugme dalje.
Na stranici trenutno moĀ¾emo primiti samo narudĀ¾be sa plaƦanjem pouzeƦem, te ovu opciju ne morate posebno izabrati.

Ovde Ʀate na stranici sumarnih podata imati moguƦnost joĀ¹ jednom proveriti celokupnu narudĀ¾bu i njene podatke. Molimo Vas da to svakom prilikom uĆØinite, radi izbegavanja naknadnih reklamacija. Potvrdite informacije o isporuci, pa kliknite na dugme naruĆØivanje.

Nakon nekoliko sekundi Ʀete dobiti poruku o uspeloj narudĀ¾bini. Ukoliko ona iz bilo kog razloga izostane, uspeĀ¹nost narudĀ¾be moĀ¾ete proveriti pri stavci izbornika prethodne narudĀ¾be.