Pomoć pri kupovini
Pomoć pri kupovini
Pomoć pri kupovini.
Za kupovinu je neophodno važeće BIOCOM članstvo. Vidi: Uslovi kupovine.
Nakon prijavljivanja izaberite proizvod koji želite i dodajte u korpu. Ovde imate mogućnost izabrati željene proizvode po kategorijama proizvoda, izabrati prikaz „Svi proizvodi” gde možete videti sve proizvode odjednom, poređane u listu, ili ukoliko ne možete pronaći određeni proizvod, izaberite pretragu proizvoda.
Nakon završetka kupovine kliknite na dugme KORPA.
Ovde možete još jednom proveriti u zbirnom prikazu proizvode koje kupujete, te ukoliko primetite odstupanje, možete izmeniti broj komada proizvoda upisom tačnog broja i klikom na dugme izmena, ili klikom na dugme brisanje izbrisati neželjeni proizvod.
Klikom na dugme dalje dolazite do informacija o isporuci.
Ukoliko isporuku želite na adresu iz sistema, izaberite opciju „Moja adresa isporuke”, ili izaberite drugu po redu opciju, putem koje možete odrediti jedinstvenu adresu isporuke. Isporuka je moguća samo unutar države fakturisanja.
Kod kontaktnih podataka upišite svoje podatke. Izaberite željenu uslugu i kliknite na dugme dalje.
Na stranici trenutno možemo primiti samo narudžbe sa plaćanjem pouzećem, te ovu opciju ne morate posebno izabrati.
Ovde ćate na stranici sumarnih podata imati mogućnost još jednom proveriti celokupnu narudžbu i njene podatke. Molimo Vas da to svakom prilikom učinite, radi izbegavanja naknadnih reklamacija. Potvrdite informacije o isporuci, pa kliknite na dugme naručivanje.
Nakon nekoliko sekundi ćete dobiti poruku o uspeloj narudžbini. Ukoliko ona iz bilo kog razloga izostane, uspešnost narudžbe možete proveriti pri stavci izbornika prethodne narudžbe.