Pomo├Ž pri kupovini

Pomo├Ž pri kupovini

Pomo├Ž pri kupovini.

Za kupovinu je neophodno va┬że├Že BIOCOM ├Ęlanstvo. Vidi: Uslovi kupovine.

Nakon prijavljivanja izaberite proizvod koji ┬żelite i dodajte u korpu. Ovde imate mogu├Žnost izabrati ┬żeljene proizvode po kategorijama proizvoda, izabrati prikaz „Svi proizvodi” gde mo┬żete videti sve proizvode odjednom, pore├░ane u listu, ili ukoliko ne mo┬żete prona├Ži odre├░eni proizvod, izaberite pretragu proizvoda.

Nakon zavr┬╣etka kupovine kliknite na dugme KORPA.

Ovde mo┬żete jo┬╣ jednom proveriti u zbirnom prikazu proizvode koje kupujete, te ukoliko primetite odstupanje, mo┬żete izmeniti broj komada proizvoda upisom ta├Ęnog broja i klikom na dugme izmena, ili klikom na dugme brisanje izbrisati ne┬żeljeni proizvod.

Klikom na dugme dalje dolazite do informacija o isporuci.

Ukoliko isporuku ┬żelite na adresu iz sistema, izaberite opciju „Moja adresa isporuke”, ili izaberite drugu po redu opciju, putem koje mo┬żete odrediti jedinstvenu adresu isporuke. Isporuka je mogu├Ža samo unutar dr┬żave fakturisanja.
Kod kontaktnih podataka upi┬╣ite svoje podatke. Izaberite ┬żeljenu uslugu i kliknite na dugme dalje.
Na stranici trenutno mo┬żemo primiti samo narud┬żbe sa pla├Žanjem pouze├Žem, te ovu opciju ne morate posebno izabrati.

Ovde ├Žate na stranici sumarnih podata imati mogu├Žnost jo┬╣ jednom proveriti celokupnu narud┬żbu i njene podatke. Molimo Vas da to svakom prilikom u├Ęinite, radi izbegavanja naknadnih reklamacija. Potvrdite informacije o isporuci, pa kliknite na dugme naru├Ęivanje.

Nakon nekoliko sekundi ├Žete dobiti poruku o uspeloj narud┬żbini. Ukoliko ona iz bilo kog razloga izostane, uspe┬╣nost narud┬żbe mo┬żete proveriti pri stavci izbornika prethodne narud┬żbe.