Pomoæ pri kupovini

Pomoæ pri kupovini

Pomoæ pri kupovini.

Za kupovinu je neophodno va¾eæe BIOCOM Ã¨lanstvo. Vidi: Uslovi kupovine.

Nakon prijavljivanja izaberite proizvod koji ¾elite i dodajte u korpu. Ovde imate moguænost izabrati ¾eljene proizvode po kategorijama proizvoda, izabrati prikaz „Svi proizvodi” gde mo¾ete videti sve proizvode odjednom, poreðane u listu, ili ukoliko ne mo¾ete pronaæi odreðeni proizvod, izaberite pretragu proizvoda.

Nakon zavr¹etka kupovine kliknite na dugme KORPA.

Ovde mo¾ete jo¹ jednom proveriti u zbirnom prikazu proizvode koje kupujete, te ukoliko primetite odstupanje, mo¾ete izmeniti broj komada proizvoda upisom taènog broja i klikom na dugme izmena, ili klikom na dugme brisanje izbrisati ne¾eljeni proizvod.

Klikom na dugme dalje dolazite do informacija o isporuci.

Ukoliko isporuku ¾elite na adresu iz sistema, izaberite opciju „Moja adresa isporuke”, ili izaberite drugu po redu opciju, putem koje mo¾ete odrediti jedinstvenu adresu isporuke. Isporuka je moguæa samo unutar dr¾ave fakturisanja.
Kod kontaktnih podataka upi¹ite svoje podatke. Izaberite ¾eljenu uslugu i kliknite na dugme dalje.
Na stranici trenutno mo¾emo primiti samo narud¾be sa plaæanjem pouzeæem, te ovu opciju ne morate posebno izabrati.

Ovde æate na stranici sumarnih podata imati moguænost jo¹ jednom proveriti celokupnu narud¾bu i njene podatke. Molimo Vas da to svakom prilikom uèinite, radi izbegavanja naknadnih reklamacija. Potvrdite informacije o isporuci, pa kliknite na dugme naruèivanje.

Nakon nekoliko sekundi æete dobiti poruku o uspeloj narud¾bini. Ukoliko ona iz bilo kog razloga izostane, uspe¹nost narud¾be mo¾ete proveriti pri stavci izbornika prethodne narud¾be.